2013. január 18.

Kezdetek

Addig sulykolták (főleg a húgom) míg engem is megfertőzött a bio/natúr mánia. Persze engem ismerve semmi meglepetés nincs abban, hogy én a kence vonalat tettem magamévá. A főzőcskét egy sós testápoló tömbbel kezdtem ízlelgetni, ami olyan jól sikerült, hogy a család karácsonyi ajándékaival folytattam a sort. Épp idén úgyis leszavaztuk a húgommal a fogyasztói nyomást mindenki nagy örömére. Megbeszéltük, hogy a fölösleges költekezés, időrabló ajándékkeresés és hangulatromboló egyezkedés helyett csak a gyerekekre áldozunk. Egymásra maximum időt és néhány szép gondolatot, amíg saját magunk készítette ajándékokat gyártunk. Én hosszasan bújtam a legismertebb, legszimpatikusabb oldalakat, kerestem a recepteket, gyűjtöttem az alapanyagokat.

Így készült tusfürdő, sampon, ajakbalzsam, popsikrém, testápolók, arckrémek, sminklemosó, és egy csomó illatos fürdőgolyó, hogy a kolléganők se maradjanak ki a sorból. Ez pedig a kedvenc testápolóm csokival:


Akkor még eszem ágában sem volt szappannal foglalkozni a vélt macera miatt. De a tusfürdő és a sampon annyira jól sikerült (pedig pepecselősebb is igazából, mint egy szappant elkészíteni), hogy nem bírtam ellenállni. Jött megint az olvasás, olvasás, olvasás...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése