2013. június 2.

Hétvégi ez meg az

Kezdem azzal, hogy a héten megérkeztek a rózsaszirmaim, amiket Esztertől rendeltem. Sajnos időhiány okán kb 10%-os veszteségem volt, mire igazán rendesen szét tudtam teregetni őket. A gazdájukat viszont jó szívvel ajánlom mindenkinek, még akkor is, ha nem kozmetikumot készítene, csak vegyszermentes potpourrit szeretne otthonra. Ezeken a szirmokon látszik, hogy szeretettel gondozták és szedték őket. Jó sok Catherine Guillot Bourbon szirom szárad, hogy majd olaj készüljön belőle, aztán ki tudja, mi minden. Egy adag Reine des Violettes sziromból pedig rózsavizet készítettem, amiket le is fagyasztottam, hogy sokáig legyen belőle. Nagyon szép lett a színe! Egy véletlen baleset folytán azt is megtudtam, hogy ha a folyadék friss szappannal érintkezik, fűzöld színe lesz.
Nem rég vettem franciacsat alapot és néhány szép gyöngyöt, mert meguntam, hogy nem találok kedvemre valót. Ezek az alkatrészek is vártak már egy ideje, hogy elnyerjék végleges formájukat. Most végre sort kerítettem erre is. Pici, 4 cm-es darabok lettek.
Az utolsó hétvégi kötelezettség egy ajándékcsomag volt, amit a kolléganőm "rendelt" a barátnőjének. Ezúton is köszönöm a bizalmat neki! Közös tervezgetéssel arra jutottunk, hogy a legjobban akkor sikerül a csomag, ha egy testápoló tömb, egy szilárd arcápoló, krémdezodor, és két szappan kerül bele. Saját hatáskörben hozzá álmodtam két fürdőpralinét is.
A testápoló egyszerű shea- és kakaóvajas, szőlőmagolajos, narancs és rózsafa illattal. Azt arcszérum a benne levő zöld avokádóolajtól kapta a színét, de van benne jojobaolaj, sheaolaj, mangóvaj is, és isteni geránium illóolaj. A fürdőpraliné kakaóvajas, kókuszvajas, és olyan szőlőmagolaj került még bele, amiben másfél hónapot állt rosa damascena szirom. Ennek megfelelően az egyikbe a mostani szerzeményből is tettem párat, és pálmarózsával illatosítottam. A másik kakaós lett, szantálfaolajjal. Az összetevők közt van egy nagy adag Himalaya só, és lysolecitn, így nem a kád szélén fogja kifejteni áldásos hatását. Remélem, a leendő tulajdonosa örömmel fogja használni őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése