2014. március 2.

Egy kávét 10 cukorral...

... de ne keverje fel, mert nem szeretem édesen :)
Igazi dizájn szappant terveztem készíteni következő kávé variációként, felhasználandó néhány maradékot és a mamillákat :) Úgy gondoltam, hogy ez a kétféle geometrikus hangulatú világos árnyalat (festőbuzérral és titánium dioxiddal színezett) valamilyen sötét földtónussal kontrasztban mutatna igazán jól, így szinte adta magát ez a választás. Szerettem volna belevinni egy számomra új technikát is, illetve bele is vittem, de túl erősre főztem a kávét, így az alapmassza szinte semennyire nem üt el a kávézacc színétől.
Igen, szinte kötelezően főszereplő most is a zacc. Ezúttal megkíméllek Titeket a tavaszi kötelező fogyókúra változatos és kreatív kivitelezésének orrhoz dörgölésétől. (Akinek mégis ez az igénye, itt alá állhat a vizes lepedőnek.) A zacc masszírozása és a kávé koffeintartalma a hozzáadott fahéj és narancsolajjal együtt veszi fel a harcot a popsik, combok rémálmai ellen. Az olajokhoz is ezért adtam nagy adag rizskorpaolajat. A többi olaj - kókusz, extraszűz olíva, szója, ricinus és sheavaj -, megtoldva tápláló kecsketejporral, az ápolásról és a jó habzásról gondoskodik. Egyszerű, nagyszerű! :)

Coffee with sugar cubes ...and mamillas :)
Ground coffee and espresso are essential in this spring soap, just like cinnamon and orange EOs and ricebran oil. Spring soap means that we have to start fighting against cellulite before bikini season. Oil combination is: coconut, extravirgin olive oil, soybean, castor and shea butter, supplemented with goatmilk powder. I have tried a dusted embed technique, but failed, because the coffee became too dark. Simple and good looking anyway :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése