2014. november 12.

5Milx - csupatej szappan

Igen, tényleg van benne öt fajta tej! Kókusztej (ami inkább krém), zabtej és rizstej, amik itthon készültek, csakúgy mint a tehéntej savója, amit a kefirem gyárt, és végül kecsketejpor. Az olajokkal sem fukarkodtam: kókusz, szűz olíva, rizskorpa, kukoricacsíra és ricinus olaj és sheavaj. Ezt a fantasztikus kompozíciót megfűszereztem Tussah selyemmel is, és hogy még mindennel, azt is mindjárt elárulom. :) Rendkívül gazdagra sikerült az összetétel, tele kímélő, frissítő és ápoló összetevőkkel. Ez a szappan a karácsonyi kollekcióba készült, mégpedig vele szerettem volna képviselni a nagyon egyszerű, nagyon natúr, nagyon letisztult vonalat. (Ennyi tej mellett úgysem jöhetett szóba, hogy szépen dizájnolható lesz a massza.) Persze aki ismer, az tudja, hogy ez azért nem ilyen egyszerű. Régóta néztem már irigykedve Emőke rikító piros pirospaprikás szappanjait, és most elérkezettnek láttam az időt, hogy én is vele színezzek. És ha már itt tartunk, egy kevés kurkumával is... meg ennyi tejbe kakaó is kell... na ennyit a nagyon egyszerűről :)
Nekem totál süti hangulata lett ezektől az összetevőktől, ezért úgy gondoltam, nagyszerű lesz hozzá a karácsonyi hangulatú keserű mandula olajam (ezt a forgalmazó természetes/természetazonos jelöléssel, cianid mentesként árulja). A küllemben azért nem törekedtem egy karácsonyi mandulás koszorú imitálására :) Megelégedtem a nagyi szerda délutáni sütije megjelenéssel, amit süti kiszúróval és a tintás szappanomból készült golyókkal próbáltam ünnepibbé varázsolni.

5Milx milky soap
Five kind of milks, really! Coconut milk (especially it was a cream), rice and oat milk - these were made at home, just like the whey (from cow's milk), as a "waste" of my daily kephir, and goat milk powder. The oils are: coconut, virgin olive, rice bran, corn, castor oils and shea butter, very rich, very nourishing, very refreshing. I used only natural colourants: paprika, turmeric and cocoa. Since it is absolutely sounds like a christmas cookie, and this soap is part of my seasonal collection, I scented it with natural/nature-identic bitter almond oil. The balls are from an above mentioned artistic soap (that one is not all natural).

3 megjegyzés:

  1. Ez aztán a bőség zavara, szívesen kipróbálnám.;) Nagyon tetszik a kivitelezés is, egyedi és ötletes!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ötletes, gratulálok! Kár,hogy illatot nem tudsz online küldeni... :)

    Üdv,

    Omar Anyu

    VálaszTörlés
  3. Köszi mindkettőtöknek! Kívánságotok parancs! ;) Valami isteni igazi marcipános-mandulás süti illatú!

    VálaszTörlés