2015. november 22.

Egy sört és fehér csokit a fiúknak

Mármint egy sörös szappant, és persze ízlés dolga, hogy ki használja, de ezúttal tényleg férfi illatban készítettem. Méghozzá mindjárt kettőben: egyszer a BayRum nevű népszerű illatolajos verzióban, egyszer pedig teljesen natúrban, borsmenta, boróka és fahéjlevél olajjal. A sör most is ugyanaz: Kapucinus barnasör, mert egyrészt bevált, másrészt egy most még titkos okból kifolyólag volt szerencsém váltani velük néhány sort, és nagyon szimpatikusak voltak. És a fehér csoki? Az csak úgy jött: talán azért mert sok fiú jobban szereti, mint a rendeset. A fehér csoki jó esetben nem más, mint kakaóvaj, tejszín és cukor. Ezt a vezérhangyát követtem én is: sok kakaóvajat használtam, persze kókuszolaj, szűz olíva, rizskorpaolaj, disznózsír, szója és ricinusolaj (káliszappanba foglalva) mellett. Tejszín is jutott, a cukrot pedig a sör cukortartalma biztosította. Persze az én olvasatomban még mindig kell hab a sörre, így az alap masszát most is titándioxiddal fehérítettem.
Semmi nem indokolta, csak örülök az új játékomnak, ezért zöld leveleket rajzoltam a tetejére Montmorillonittal színezve. Ez a szappan megfelel a férfiak elképzeléseinek: kemény, habzik, férfias illata van... a többi őket úgysem érdekli. Egyedül a fotó kiválasztásakor kérdeztem mg az Ember véleményét, hogy kb. be tudjam lőni, melyik kép fogja meg egy férfi agyát :)
Mi pedig helyettük is tudjuk, hogy ezek az összetevők jót is tesznek nekik, vagy akár nekünk is. :)

Stout soap with white chocolate for Him
This soap is made of a dark beer from a local craft brewery. Made of coconut, virgin olive, ricebran oils, cocoa butter, lard, soybean and castor with dual lye method again. Since the white chocolate is cocoa butter, cream and sugar, I added some cream also. There is enough sugar in the beer itself. :) The leafs got their green from Montmorillonit clay. There are two versions of this soap: a fragranced one, scented with BayRum, and an all natural one, made with peppermint, juniper and cinnamon leaf EOs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése